(:

Hey bloggen! Har suttit och kollat runt på olika bloggar (några som jag följer) och eftersom att jag vill bli en herrstylist så tänkte jag skriva ett inlägg om outfits. Jag har valt två tjejer & två killar som jag tycker klär sig jävligt snyggt. Två olika bilder på de. (klicka på bilderna så blir de större)


Miss Sap!
Hennes streetstil passar henne som fan.
bild nr 1: sommar outfit. Gul högmidjad kjol med ett vitt linne, lila converse, gula brillor & LA halsbandet. I Like
bild nr 2: vår outfit: tröja, väst, shorts, strumpor, converse & smycken. Mysig outfit om man ska ut och chilla med sina vänner..

1 2

Mr Qhris

Qhris är bäst klädd inom svensk hiphop! skrev ett inlägg om honom på min förra blogg.
Gillar killar med den klädstilen som Qhris har, skjortan, halsduk, mössa, hatten, glasögon,jeans västen, ett par snygga jeans, handskarna. från top till tå så klär han sig skit snyggt!
Om jag blir herr stylist så kommer det vara Qhris stil jag kommer få min inspration ifrån.




1 2


Ms Fre

Fre har också en snygg streetstil, ganska unik streetstil.. Gillar hennes leopard stövlar och hur hon har mixat ihop allt (bild nr1)
en mysig halsduk med en oversize tröja & leggins + sneakers är en outfit jag gillar mest!
kolla på bild nr2 jätte mysigt!

1 2

Bavve
(känner inte killen, kollade på hans blogg o "lånade" bilder)

Det enda jag har och skriva om killens outfit på både 1 & 2 är: Dagens ungdomar ska klä sig såhär! (killarna alltså)

Snyggt och enkelt!


1 2




Vad tycker ni? håller ni med mig eller?



Kommentarer
Postat av: Nilufer

Fres stil e Scnyyyygt :D

2009-12-05 @ 20:04:20
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Evin

Det skulle vara bra om du kunde länka killen? :)

2009-12-05 @ 20:10:53
Postat av: Bavve amin

klart du får! Det är bara kul :D

2009-12-05 @ 20:52:30
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: sap

omg!!! shit haha du feeeeeet, ska komma med fetare outfits for din skull bara for att du visar uppskattning brööör!! haha u rais me upp gullet! e hemma i sverige nu förresten, andres hälsar :D

2009-12-06 @ 02:40:15
URL: http://lostyouth.devote.se
Postat av: Natalie

svar till Evin: Vilken kille?

2009-12-06 @ 15:02:36
URL: http://nmt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0