HATA SL!

heeeeeeeey bloggen! idag träffade jag min broder (sarah) sella & några till, de var med sin moster, skön brud! träffade folket i kista. vi tog tunnelbanan till t-centralen efter alla var klara med shoppningen, en man hoppar på nån station efter kista,

Mannen: kan jag få sitta här?
Jag: yes? haha
Sella: haha??


Två sekunder efter så skickade jag ett sms till Sella, Kan jag få sitta här? HAHAHAHA
vad tror ni Sella gör? HON LÄSER HÖGT "KAN JAG FÅ SITTA HÄR" jag & sarah börja skratta, fick så ont i magen, SELLLA ÄR SÅ DUUUUM!! mannen skämdes som fan och de gjorde jag med!! jätte pinsamt..


PAYBACK IS A BITCH SELLA!


jag skulle vidare för att möta en vän så sa hejdå till folket samtidigt som jag snackade i tel med vännen som jag skulle möta.. jag råkade gå upp fel, jätte jobbigt men men .. jag såg att de satt några killar vid rulltrappan, de väntade nog på tbanan sen när jag åkte ner igen för att komma upp till pendeltåg sidan så ser jag att 4 ordningsvakter hoppade på en av killarna, WTF?!?! snubben satt bara och snackade med sina vänner.. jag ogillar vissa ordningsvakter, de tror att de har så mycket makt... jätte irriterande!!

tog en promenad med min vän sen på vägen hem så tog de 1 timme för mig att komma hem när de brukar ta 15 min.. bussen fastnade uppe i östra storvreten, jätte irriterande! nästa buss kom efter ett bra tag... under tiden vi väntade på bussen hem så kom bussen ner till centrum och körde på bussen vi satt på, sjukt men inget hände...

DAGBOK I KNOW, nu ska jag snacka med folket på msn PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: linda

sv:

ja det är ifrån bikbok :D thanx!



ja bästa :D hittade du ngt fint? =)

2009-12-28 @ 00:03:07
URL: http://adinalindaelinor.blogg.se/
Postat av: anonym

Shiiit den där sella verkar en sjukt skööön brud, skulle vilja träffa henne;)

2009-12-29 @ 02:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0