no...

God Morgon bloggen!

Är fortfarande hos min farbror, ska hem snart för Soman vill ta en kvällsfika. Hon messade mig och väckte mig, INTE OKEJ! Nej men nu är det dags och träffa sötnosen igen så det blir en kvällsfika på alberts som vanligt.

Jag & folket här hos min farbror har kollat på dessa filmer under helgen vi har varit här.

- 2012 - Filmen var faktiskt bra, men tror inte på de.
- 7eventy 5ive -
SKIT LÄSKIG, man vill inte busringa folk efter att ha sett denna.
- Confessions of a Shopaholic -
jätte rolig och mysig film.
- The Uninvited -
SKIT LÄSKIG! fick hjärtklappningar hela tiden.

Nu ska jag äta frukost. skriver mer sen PUSSHEJ!!

... rest for the wicked

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0