en heldag med prinsessan

HEEY BLOGGEN!!

Nu är jag hemma efter en jätte lång dag. Dagen började med att jag försov mig. Jag sprang ner till bussen, precis när bussen kom så märkte jag att jag glömde busskortet hemma!! WTF?!?! sprang hem igen för att hämta kortet så var jag tvungen att ta tåget eftersom sista direktbussen åkte... Träffa på Rania så jag fick sällskap till skolan. Chillat i skolan, jobbigt skoldag, mina klasskamrater gjorde mig skit sur men fuck that...

Efter skolan så åkte jag till stan för att möta prinsessan Helen, hon var med sin pappa (obama) sen tog jag och Helen en runda på stan och därefter så tog vi tunnelbanan till högdalen för att träffa Selam.. Vi chillade med henne en stund sen åkte vi vidare till fryshuset där vi skulle kolla på 08 Stockholm Vs Solna Vikings. Träffade på en massa kompisar som man inte har träffat på ett bra tag.

Kvällen slutade med att jag åkte in till stan för att köpa mat och möta Soman så vi både hade sällskap hem!
Nu ska jag kolla på Making The Band Säsong 3 och få ont i hjärtat! PUSSHEJ!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0