^^

god morgon :) är i skolan, sitter och lyssnar på musik... min lärare är jätte seg, hälften sitter och spelar cs och vissa inne på facebook, HALLÅ GÖR NÅGOT?!?! jag förstår inte vad det är man ska göra så jag sitter och njuter av musiken.. ska ner och käka lunch med prinsessan helen snart.. under rasten fick en viss person mig på jätte bra humör :) framsteg, första gången lillen kom fram och hälsa, skit söt haha.. messar med soman,
DAGENS HÖJDPUNKT soman slutar kl 16.00 ETT MIRAKEL!! haha men på söndag så har jag bestämt att jag, soman & sahra ska på dejt, vi ska åka skridskor på kungsträdgången..

skriver senare, är jätte hungrig! pusshej..


... i wanna rock with you

Kommentarer
Postat av: Chamsine

SKRIDSKOR SKRIDSKOR SKRIDSKOR!! :D

2009-11-14 @ 01:28:29
URL: http://chamsinenews.blogg.se/
Postat av: Soman

ASSÅ VARFÖR UPPDATERAR DU ALDRIG?

2009-11-14 @ 02:54:17
URL: http://somans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0