mycket kärlek...

HEEY BLOGGEN!!! *vinkar*
Idag skulle jag vakna kl 6 och gå på idrotten, men jag försov mig så jag sket i de. Hade engelska efter lunch och det enda vi gjorde var och kollade på en film. Shimen kom efter rasten så jag snackade med henne resten av lektionen. Efter skolan så åkte vi in till stan, Shimen shoppade lite sen kom Natha in. Trevlig pratstund. Idag har man träffat personer man inte har träffat på jätte länge, jätte roligt! När vi åkte hem så tvingade tjejerna mig o ta tåget mot västerhaninge så jag gjorde de o hoppade av i älvsjö och väntade på mitt tåg där, ALDRIG MER!! frös som fan, vinterjackan använder jag snart men nu när man ser att alla i skolan använder goose jackor så är de inte ok! Alla ogillade ju goose jackor men men..

Nu ska jag fixa lite käk och driva med morsan... PUSSHEJ!!

...till shimen! <3


Kommentarer
Postat av: Shimen

Hahahahahahah den dagen blev överraskande :P <3

2009-11-12 @ 09:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0