tacoooooooooos

hej bloggen.. jag är jätte rädd just nu eftersom B skrämde skiten ur mig.. jätte taskigt...
dagen började med att jag blev jätte sur eftersom en viss SAHRA inte kom hem till mig. mötte upp tjejerna så handlade vi och hade huset för oss själva. fick äntligen min tacoskväll och blev hur glad som helst.. efter all käkande så började vi diska, eller sibel diskade haha, jag försökte fixa så vi kunde kolla på paranormal activityi vardagsrummet men det blev i brorsan rum istället.. jag blev jätte jätte rädd! filmen är så äcklig!!

efter filmen så tog jag och soman en kvällspromenad, jätte skönt!!
nu sitter jag med mina systrar snackar om gud vet vad, jobbiga brudar :)

imorgon blir det skridskor!! SAHRA hoppas du kommer imorgon och inte avbokar i sista sekunden IGEN

PUSSHEJ!!


Kommentarer
Postat av: Chamsine

MÅSTE NI KLAGA PÅ MEJ FÖR FAAAAN JAG VA JU INTE ENS BJUDEN

2009-11-15 @ 01:48:13
URL: http://chamsinenews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0