..

hellu.. idag vaknade jag runt 9 så rörade jag mig mot skolan efter ett tag för att äta lunch med shimen & helen, tjejsnack blev de också.. gick inte på lektionen så jag & shimen åkte in till stan för att träffa samo & elias.. vi umgicks, käkade och snackade lite. samo åkte till skolan efter en stund och amr kom och mötte oss, vi gick mot kungsträdgården för amr & shimen ville åka skridskor, jätte mysigt!! elias blev också sugen på att åka så han åkte runt också. Det blev för kallt och sitta där och kolla på så jag rörde mig mot tåget men då sa helen att hon var i burger king med lwam & sarah så jag gick dit så jag fick sällskap på hem vägen. måste åka skridskor, jätte jätte jätte mysigt! speciellt om man ska på dejt...


Iallafall nu ska jag fortsätta kolla på Mamma's pojkar med syrran..


två bilder från kungsträdgården:

E&S A&S



PS: SOMAN JAG SAKNAR DIG! har inte träffat dig på 4 dagar... :(

Kommentarer
Postat av: Soman

IMORGON SES VI BABY! <3



...och jag, du och Sara ska ju på skridskodejt på lördag!! myyyyyyyyyyyys

2009-11-13 @ 01:04:59
URL: http://somans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0