jayseanmodé

hej bloggen! är äntligen hemma efter en helhelg i södertälje.. ska träffa älsklingen lwam snart, under tiden så måste jag börja fixa mig så musiken är igång nu och en dagens outfit bild kanske kommer på bloggen innan jag drar ut..


natalie säger:

seriöst
lyssna din jävel
Soman, säger:
hihi
natalie säger:
sluta ta min kille
Soman, säger:
vem brex
natalie säger:

jay är min älskling
Soman, säger:
ehmmm
natalie säger:
vem också HAHA hur många har du försökt o ta som är mina
Soman, säger:
jag håller på uppfylla hans låt nu
RIDE It
sooooooooooooooo riding it
ahahahhahaha va pratar du om natalie?!


HAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖR!!

Kommentarer
Postat av: Soman

HAHAHA SÅÅÅ STÖÖRT! :D



(Jay garvar också här med mig..)



HIHI

2010-01-03 @ 16:18:24
URL: http://somans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0