MITT 2009

Hur har året varit för dig? Som en bergochdalbana
Bättre än förra året? – nej.

Någonting du aldrig kommer glömma ? - Den dagen jag träffade Mr X
Har du flyttat under året? – Nej J
Har du hittat en ny låt som du älskar? – yes sir!

Isåfall vilken? - Jay Sean – Lights Off


KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit under året ? – Som året har varit för mig.

Har du varit kär? - yes!
Har någon sagt jag älskar dig till dig?- ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? – nja beror på vad man menar med hemligt.

SORG & HÄMND:
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – nej..
Har  någon i din släkt avlidit? – ja…
Har du slagit någon med knytnäven? – inte vad jag minns.

Varit i slagsmål? – ja tyvärr.. (stoppade slagsmålet)

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? - ja …
Isåfall vad? – privat men det handlar om mr x
Har du skämt ut dig? – HAHA JA!
Har du ljugit för en vän? – nej men för en kompis ja. (stor skillnad på en vän och en kompis för mig)

Har du blivit tagen av polisen?  - Nej har växt upp från sånt.

SKOLAN & FRITIDEN.
Vilken skola går du på? – John Bauer
Har någon varit elak mot dig i skolan? – hahaha nej
Hatar du något/någon på din skola? – nej men några personer ogillar man.
Har du gjort något framsteg? – ja, bättre betyg i år tror jag.
Haft alla rätt på ett prov? – nej haha

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? - Ja det har jag, underbara vänner.
Har du förlorat någon vän? – Ja, men inget jag förlora på.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – yes och det är jag glad över.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej men en kompis ja.
Har du ljugit för en bästavän? - nej dem betyder för mycket.

 

Tagen från Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0